Výměna a vrácení zboží
Odstoupení od smlouvy
V
případě, že jste spotřebitel, máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání
důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Lhůta
pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dní, nikoliv pracovních, a
začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží zákazníkem.
Pro
dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro
odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud zákazník v jejím průběhu odešle
prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Chce-li
zákazník využit tohoto práva, je nezbytné prodávajícímu v uvedené lhůtě
oznámit svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možnost je
kontaktovat prodávajícího na e-mailu zetanails@seznamHYPERLINK
"mailto:zetanails@seznam.cz".cz nebo na
tel. čísle +420 720265000, +420 720265262 a taky vyplnit online formulář.
Vrátit
lze pouze produkty, které:
•
jsou v 14 denní lhůtě od zakoupení.
•
jsou zabaleny v původním obalu.
•
jsou doručené se všemi komponenty, které byly
součástí původního balení.
•
nebyly použity.
•
nebyl poškozen hygienický obal.
•
nejsou poškozené.
•
nevykazují známky používaní.
V případě
nesplnění některého z výše uvedených požadavků, prodávající může zamítnout
požadavek na odstoupení od smlouvy.
Zákazník
je povinen zboží zajistit tak, aby nedošlo během přepravy k poškození vráceného
zboží.
V případě
pozitivního rozhodnutí Vám peníze za zboží zašleme na Váš bankovní účet co
nejdříve, nejpozději do 3 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než
dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši adresu. Náklady na vrácení zboží
v tomto případě hradí kupující.
Reklamace
Z důvodu
vady můžete zboží reklamovat například pokud je zboží poškozené nebo nefunkční.
Zákazník je oprávněn požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního
dodání nebo opravy.
Oprávněnost
Vaší reklamace bude námi posouzena v okamžiku přijeti reklamovaného zboží,
v mimořádných případech do 5 dnů od obdržení reklamační zásilky.
O
průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí bude
prodávající zákazníka informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových
zpráv, či telefonicky.
Pokud
vada nebude zjištěna, zašleme zboží zpět kupujícímu bez náhrady za náklady na
dopravu.
Prodávající
je oprávněn odmítnout přijetí zboží do reklamace, pokud je zboží znečištěno
nebo jsou znečištěny jeho součásti.
Prodávající
je oprávněn odmítnou reklamaci zboží také v případě, že zboží není předáváno v
souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami.
Reklamace
přepravních služeb
Před odesláním zboží je stav každého kusu
pečlivě kontrolován a zboží je na Vaši adresu zasíláno pečlivě zabalené a
ošetřené proti poškození při přepravě. I přes tuto péči se ale může stát, že k
Vám zásilka dorazí poškozená. Takovéto škody je nutné ihned řešit přímo
s dopravcem. Zásilku si před převzetím od dopravce prosíme zkontrolujte.
Pokud je
zásilka zjevně poškozená, odmítněte převzetí a její zaplacení a s pracovníkem
přepravní společnosti sepište protokol o poškození zásilky. O této skutečnosti
nás, prosím, neprodleně informujte emailem na adrese zetanailsHYPERLINK
"mailto:zetanails@seznam.cz"@HYPERLINK
"mailto:zetanails@seznam.cz"seznamHYPERLINK
"mailto:zetanails@seznam.cz".cz